۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۹۹۵۳
آیت الله طبرسی:

تروریست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند

آیت الله طبرسی با تأکید براین که تروریست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ کوبنده باشند، گفت: نظام اسلامی در آینده ای نزدیک پاسخ پشیمان کننده ای به گروه های تروریستی و حامیان آنها خواهد داد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و فعالان عرصه دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت رشد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز، آن را نشانه ای از عجز و ناتوانی دشمنان در برابر عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران دانست و افزود: دشمن هر گاه از عزت و اقتدار ملت ایران عصبانی است دست به چنین اقدامات بزدلانه ای می زند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که تروریست ها و حامیان آنها منتظر پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آینده ای نزدیک پاسخ پشیمان کننده ای به این گروه های تروریستی و حامیان آنها خواهد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تلاش امروز دشمن کمرنگ کردن این فرهنگ ارزشی در جامعه است، افزود: دشمن تلاش می کند با کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، مسائل انحرافی را جایگزین آن کند.

امام جمعه ساری با بیان این که همه برنامه های کشور باید بر مبنای فرهنگ دفاع مقدس باشد، خاطرنشان کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج است و امروز باید هر قدمی که بر می داریم بر همین مبنا و اصول باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن برای براندازی انقلاب به هر وسیله ای متوصل شده است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه در چهار دهه اخیر هرچه در توان داشته برای نابودی انقلاب به میدان آورده، اما همواره با سد محکم ملت غیور ایران اسلامی مواجه شده و شکست خورده است.

وی با اشاره به این که دشمن در طرح جدید خود با جنگ اقتصادی تلاش می کند مردم را از انقلاب جدا کند، تصریح کرد: دشمن بداند که ملت ایران همواره با قدرت پشتیبان این انقلاب خواهند ماند و مسائل اقتصادی نمی تواند موجب جدایی مردم از انقلاب شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین نباید بگذاریم آرمان ها و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: بقا و دوام این انقلاب به آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس وابسته است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات