۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۰۰۰۷
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

تدریس مهارت های پژوهشی در حوزه علمیه برادران لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از تدریس مهارت های پژوهش در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت ۶۵ نفر از اساتید پژوهشی بهره مند خواهیم شد.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه و تقویت انگیزه و فعالیت پژوهشی طلاب بیان داشت: پژوهش لازمه رشد و پیشرفت علمی و تبلیغی طلاب است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش افزود: از ظرفیت اساتید پژوهش در مدارس علمیه استان استفاده می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به اینکه ایام تابستان کارگاه آموزشی سه روزه مهارت های پژوهشی ویژه اساتید پژوهش برگزار شد، خاطرنشان کرد: 65 نفر از اساتید پژوهش در این دوره آموزشی مهارت های پژوهشی را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه امسال مهارت های پژوهشی به عنوان یکی از دروس حوزه در مدارس علمیه برگزار می شود، اظهار داشت: در این راستا از ظرفیت 65 اساتید پژوهش آموزش دیده بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام پنام با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی در استان خاطرنشان کرد: فراگیری مهارت های پژوهشی برای طلاب امری ضروری برای تقویت برنامه های پژوهشی است.

وی اظهار داشت: طلاب با بهره گیری از توانایی اساتید پژوهش و فراگیری مهارت های پژوهش می توانند فعالیت های پژوهشی مؤثری در حوزه و براساس نیازهای جامعه انجام دهند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات