۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۰۰۷۹
یادداشت؛

آمریكا را رسوا كنیم

بعد از ۱۴۰۰ سال یک عده از نسل قاتلین امام حسین(ع) در روز عاشورا باز هم خفت و خواری خود را به نمایش گذاشتند و همچون اجداد خود به کودکان و زنان، بی رحمانه یورش بردند و مردم بی دفاع را در شهر اهواز شهید کردند.
گزیده تصاویر خبرگزاری ها از حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا، در تاریخ هیچ گاه شمر و عمر سعد جایگاه های مقتدری پیدا نکردند؛ آتش زدن خیمه ها ، زدن کودک سه ساله، ضعیف کشی، حمله به کودکان و زنان هنر نیست که ذلیل ترین آدم‌ها هم می توانند این اقدام عاجزانه را انجام دهند.

حال بعد از 1400 سال یک عده از نسل قاتلین امام حسین(ع) در روز عاشورا باز هم خفت و خواری خود را به نمایش گذاشتند و همچون اجداد خود به کودکان و زنان، بی رحمانه یورش بردند و مردم بی دفاع را در شهر اهواز شهید کردند.بزدلی از صفات برجسته آنهاست که نمی توانند رو در رو مقابله کنند و می دانند جز هلاکت مقصدی نخواهند داشت پس از پشت به افراد بی دفاع شلیک می کنند تا بتوانند آمار مظلوم کشی خود را با توجه به خوی کثیف خود، بالا ببرند.

این اتفاق دردناک مصادف شده است با سفر روحانی به نیویورک برای سخنرانی در نشست سالانه سازمان ملل، فرصتی که می توان به دنیا نشان داد که ایران 4 دهه چگونه تحت ظلم آمریکا و اذناب منطقه ای اش کودکان، جوانان، زنان و مردمانش پرپر شدند و مجامع عمومی و مدعیان کذاب حقوق بشر سکوت کردند.

روحانی این بار بهتر است برای یک بار هم که شده در این جلسه انقلابی عمل کند همچون شهید رجایی که در سازمان ملل برابر دیدگان همه پای خود را روی میز گذاشت، کف پای خود را نشان داد و محکم استوار اعلام کرد: «من به‌مدت دو سال در زندان‌‌های رژیم شاه معدوم، زندانی کارتر و آمریکا بودم. آثار شکنجه و سختی‌هایی که در زندان بر من روا شد، بعد از چهار سال هنوز بر بدنم نمایان است. من دو سال تمام ضربات شلاق‌های کارتر را بر پای خود احساس کردم و این در حالی است که ما با گروگان‌ها در جاسوس‌خانه، رفتاری کاملاً انسانی داریم».

حالا رییس جمهور مقابل دلقک بازی های نتانیاهو که عکس نقاشی شده و متوهمانه از مراحل به دست آوردن بمب اتم توسط ایران را نشان داد این بار عکس واقعی شهدای 31 شهریور 97 را به نمایش بگذارد.از این تریبون این بار مظلومیت تازه مردم ایران را به رخ جهانیان به‌خصوص مدعیان حقوق بشر بکشد.

حتی رئیس جمهور در این شرایط می تواند FATF را به چالش بکشد که اگر قرار بود مسیر مالی تروریست ها را ببندند یا آن ها را رسوا  كنندپس چرا گروه های تروریستی مانند حزب دموکرات کردستان عراق یا الاحوازیه که جز حمله به بی دفاع ها کاری بلد نیستند به جنایت می پردازند و خبری از قطع كمك های مالی و رسوایی آنها نیست؟

جنس جنایاتی که در منطقه غرب آسیا چه در سوریه و عراق و چه در یمن و بحرین یا حتی گروهک های منافقین دهه 60 و تروریستی کوچک در زمان حال ایران اتفاق می افتد، شبیه هم و آن هم حمله به مظلوم بی دفاع است نه جنگ با مقتدر.  تروریست ها تحت حمایت  و هدایت آمریکا هستند و با دلار  گاو های شیرده سعودی تامین مالی می شوند. هر چند جز شکست هم حاصلی برای آن ها نداشته است اما خانواده های عزیزی را بدون هیچ گناهی مظلومانه داغدار و عزادار کرده اند.

رئیس جمهور می تواند در دفاع از حق این خانواده ها، مظلومیت آن ها را فریاد بزند و به تأسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) سازمان ملل را به محل رسوایی جنایتکاران و یزدیان زمان تبدیل کند.

روحانی اگر در دفعات قبل با توجه به عملکرد تئاترگونه اوباما که ذاتا فرقی با ترامپ نداشت را فرد مودبی خواند، این بار با لات قماربازی روبه‌رو است که از همان ابتدا خنجرش را پر شالش گذاشته تا در اولین فرصت ذات متوحشانه خود را بروز دهد و به کشوری که مقابلش ایستاده ضربه بزند این بار  روحانی باید مقتدرانه پاسخ یاوه گویی های ترامپ را بدهد و از کنایه های جریان ها و رسانه های زنجیره ای عاشق آمریکا واهمه ای نداشته باشد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: رسالت

ارسال نظرات