۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۰۱۲۰
سردار حزنی:

ایجاد امنیت پایدار و دفاع از انقلاب اسلامی از مأموریت‌های مهم سپاه است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایجاد امنیت پایدار در کشور و دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: اما سپاه برنامه‌های محرومیت‌زدایی نیز در نقاط مرزی، محروم و صعب العبور کشور را دارد.
سردار حزنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار سید ضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سپاه در مناطقی که ضریب محرومیت آن 8 و 9 است ورود پیدا می‌کند.

وی یکی از مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ایجاد امنیت پایدار در کشور و دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: اما سپاه برنامه‌های محرومیت‌زدایی نیز در نقاط مرزی، محروم و صعب العبور کشور را دارد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای محرومیت‌زدایی انجام شده اما با توجه به اینکه فقر و محرومیت در کشور زیاد است باید اقدامات برای محرومیت زدایی افزایش پیدا کند.

سردار حزنی با بیان اینکه با ایده‌آل‌ها فاصله داریم، تصریح کرد: سپاه برای کاهش محرومیت و فقر برخی از قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی در نیروی زمینی، نیروی هوای فضا و نیروی دریایی ایجاد کرده و به دنبال کم کردن محرومیت در کشور هستیم.

وی ادامه داد: حاشیه‌نشینی در شهرها یکی از مشکلات در کشور است و این حاشیه‌نشینی به دلیل آن است که برای روستاها برنامه‌ای نداشتیم و سبب شده عده‌ای به حاشیه شهرها مهاجرت کنند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مناطق مرزی و محروم در اولویت‌ برنامه‌های سپاه است و سپاه با دولت کمک می‌کند تا بخشی از محرومیت‌ها و فقر در کشور کم شود.

سردار حزنی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند مرحله بحث محرومیت‌زدایی را انجام می‌دهد که شاید در مرحله نخست برخی از استان‌ها در برنامه محرومیت‌زدایی سپاه وجود نداشته باشند اما در مراحل بعدی به طور قطع در برنامه محرومیت‌زدایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به دلیل مرزی بودن در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد، افزود: همچنین بحث آب و اشتغال یکی از مشکلات مهم در خراسان جنوبی است که اگر مشکل آب در استان حل شود بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات