۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۲۷۸
آیت الله حیدری:

تروریست ها اهداف استکبار برای ضربه به اسلام را عملی می کنند

آیت الله حیدری با بیان اینکه عاملان حادثه تروریستی اهواز اهداف عربی یا اسلامی ندارند، گفت: آنها تنها اهداف استکبار برای ضربه زدن به اسلام را عملی می کنند.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم گرامیداشت شهید نبی دریس و دیگر شهدای حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در مصلی کوت عبدالله با بیان اینکه حمله تروریستی به رژیم نیروهای مسلح در اهواز با دو واقعه همزمانی داشت، اظهار داشت: نخسین واقعه همزمانی با روز سوم شهادت سیدالشهدا عاشورا که نشان می دهد شهدای ما در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و نهضت عاشورا پرورش یافتند و دومین همزمانی به سالروز آغاز جنگ تحمیلی باز می گردد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: جنگ تحمیلی به دستور آمریکا و همراهی عربستان و برخی کشورهای شیخ نشین خلیج فارس صورت گرفت.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: عاملان حادثه تروریستی اخیر همه گونه شبیه صدام و صدامی ها بوده و با این جنایت خود همچون صدام ملعون به آمریکا و آل سعود خدمت کردند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مجرمان حادثه اخیر ارتباط اعتقادی و فکری با مردم عرب خوزستان ندارند، عنوان داشت: در اثبات ولایت مداری و حب اهل بیت(ع) عرب های خوزستان همین بس که برای حفظ نظام اسلام و اسلام، ۱۲ هزار شهید تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه داعش مسؤولیت حمله را پذیرفته است، تصریح کرد: تروریست های عامل اهداف عربی یا اسلامی نداشته و تنها اهداف استکبار برای ضربه زدن به اسلام را عملی می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت مقاوم و حزب الله تقاص خون شهدا را از تک تک تروریست ها و حامیانشان خواهد گرفت، تصریح کرد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دشمنان ما و عربستان به همراه امارات و امثال شان مزدوان این دو هستند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان با بیان اینکه ملت ما تربیت شده مکتب اباعبدالله الحسین(ع) است، خاطرنشان کرد: دشمن بداند چنین حرکات مذبوحانه تزلزلی در صفوف ملت نخواهد کرد./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات