۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۸۰۲۸۲
بعد از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

تجمع مردم، طلاب و دانشجویان در اعتراض به تصویب FATF

جمعی از نمازگزاران جمعه، طلاب، دانشجویان و اقشار مردم بعد از اقامه نماز جمعه در قم، تهران و سایر شهرها در اعتراض به تصویب FATF در مجلس با وجود هشدارهای رهبر معظم انقلاب و دلسوزان انقلاب تجمع کردند.
تجمع اعتراضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از نمازگزاران جمعه، طلاب، دانشجویان و اقشار مردم بعد از اقامه نماز جمعه در قم، تهران و سایر شهرها در اعتراض به تصویب FATF در مجلس با وجود هشدارهای رهبر معظم انقلاب و دلسوزان انقلاب تجمع کردند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی تصویبFATF   را فاقد هرگونه منفعی برای جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند که این معاهده راه نفوذ دشمن به انقلاب اسلامی را هموار کرده و ضربه های جدی به کشور خواهد زد.

در این تجمعات اعتراضی مردم، دانشجویان و طلاب نسبت به عواقب تصویبFATF  هشدار دادند و از مسؤولان به ویژه نمایندگان مجلس خواستند که تسلیم فضاسازی ها نشوند و تنها بر اساس منافع کشور تصمیم گیری کنند و اجازه ندهند این معاهده استعماری تصویب شود.

تجمع کنندگان توجه به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و عملیاتی کردن آن را تنها راه پیشرفت و برون رفت از مشکلات کشور دانستند و هرگونه سرپیچی و انحراف از فرمایشات رهبر انقلاب را سبب نتایج و عواقب جبران ناپذیز برای کشور عنوان کردند.

همچنین حاضران با امضا کردن طومارها و بیانیه هایی اعتراض خود را کسانی که به منافع ملی توجه ندارند نشان دادند و خواستار خارج شدن تصویبFATF   از دستور کار مجلس شورای اسلامی شدند.

مردم شرکت کننده در این تجمع از اتکای برخی مسؤولان به نسخه های غربی و خارجی به جای توجه به نسخه های داخلی انتقاد و تصریح کردند که دشمنان انقلاب هیچگاه برای جمهوری اسلامی ایران دلسوزی نخواهند کرد و معاهدهFATF  تنها برای ضربه زدن به ایران و محدود کردن محور مقاومت است.

حاضران در این این تجمع از مسؤولان خواستند که به جای طرح مباحثی FATF به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی باشند. /1323/

ارسال نظرات