۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۸۰۳۵۸
حاجی بابایی:

حادثه اهواز ملت ایران را در مبارزه با آمریکا منسجم‌تر و قدرتمندتر می کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه حادثه اهواز چهره پلید آمریکا را بیش از پیش برای مردم هویدا کرد، گفت: حادثه اهواز ضعیف‌ترین و ذلیلانه‌‎‌ترین اقدام آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بود که اتفاق افتاد.
حاجی بابایی

حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حادثه اهواز را مذبوحانه‌ترین، ضعیف‌ترین و ذلیلانه‌‎‌ترین اقدام آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه دانست و گفت: امروز ما شاهد اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستیم.

وی افزود: دشمنان وقتی با اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مواجه شدند، دانستند که هر گونه عملیات نظامی علیه ایران منتفی است، از طرف دیگر وقتی آنها نتوانستند در امنیت منطقه تاثیرگذار باشند و در همه جبهه‌ها شکست خوردند و عقب‌نشینی کردند، متاسفانه توسط افرادی خودباخته و جانی دست به این اقدام کور، حقیر، ضد مردمی و ضد اسلامی زدند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند ملت ایران را با اقداماتی همچون حادثه اهواز وادار به عقب‌نشینی ‌کنند، ابراز کرد: اینگونه اقدام‌ها نه تنها ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کند بلکه ملت را در راه مبارزه با آمریکا منسجم‌تر و قدرتمندتر نیز می‌کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه حادثه اهواز چهره پلید آمریکا را بیشتر از پیش برای مردم هویدا کرد، اظهار داشت: آمریکا همان آمریکایی است که هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کرد و مردم بی‌گناه، کودکان و زنان زیادی را به قتل رساند، امروز رفتار آمریکا هیچ تغییری نکرده بنابراین آمریکای جنایتکار به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و دست آمریکا دست چدنی است اگر چه با مخمل آن را پوشانده باشد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات