۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۸۰۵۶۶

مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی‌ دانش‌پژوه می‌پذیرد

مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه در سال تحصیلی ۹۷ـ۹۸ در زمینه آموزش زبان‌های خارجی دانش‌پژوه می‌پذیرد.
مؤسسه زبان جامعه المصصفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی(ص) العالمیه در سال تحصیلی ۹۷ ـ ۹۸ در زمینه آموزش زبان‌های خارجی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش پذیرش دانش‌پژوه این مؤسسه مختص طلاب ایرانی و غیر ایرانی بوده و در قالب‌ مقطع کارشناسی زبان و فرهنگ شناسی زبان‌های انگلیسی، عربی، پرتغالی، اسپانیایی، روسی، اندونزیایی(مالایو)، ایتالیایی، چینی، آلمانی، کره‌ای، فرانسه، ترکی استانبولی و ژاپنی با اعطای مدرک داخلی برگزار می‌شود.

ساعت برگزاری کلاس‌ها، صبح یا بعداز ظهر بوده و به صورت روزانه به غیر از پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و پس از پایان موفقیت آمیز دوره، مدرک داخلی جامعه المصطفی(ص) العالمیه صادر خواهد شد.

از شرایط ثبت‌نام در مقطع کارشناسی زبان و فرهنگ شناسی، داشتن سطح یک برای طلاب ایرانی است.

گفتنی است، زمان ثبت‌نام در مقطع کارشناسی زبان و فرهنگ شناسی از یکم مهرماه سال جاری آغاز شده و تا دهم مهرماه ادامه دارد، با توجه به کمبود فضا و استقبال از این کلاس‌ها، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کرده و در مصاحبه قبول شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری کلاس‌ها و ثبت‌نام، از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح به صورت حضوری به آدرس قم، خیابان ارم، رو به روی کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی مراجعه کنند./۸۷۶/ت303/ب1

ارسال نظرات