۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۸۰۶۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دانش هسته ای را در برابر تحریم های آمریکا معامله نمی کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فشارهای اقتصادی و تلاش آمریکا برای کوتاه آمدن در برابر این فشارها، گفت: هرچقدر که تحریم ها بیشتر شود، دانش هسته ای را در برابر تحریم های آمریکا معامله نمی کنیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در همایش شورای سیاست گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول این سال ها علیه انقلاب گفت: دشمنان انقلاب نمی توانند بر اهداف و آرمان های انقلاب خدشه ای وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات در جامعه مردم دلبسته به انقلاب اسلامی هستند، افزود: شاهد هستیم که این دلبستگی آنان بیشتر از گذشته شده و گویی آغاز انقلاب در سال ٥٧ است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول سال های عمر انقلاب و تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب خاطرنشان کرد: در سایه بصیرت و هوشیاری و درایت رهبری، پشتیبانی مردم و وحدت و همدلی همواره توطئه های آمریکا علیه کشور بی نتیجه بوده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب برای استواری دین، استقلال و ارزش ها بنا نهاده شده است، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود رهبری و بصیرت و درایت ایشان خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره کشور را از بحران های مختلف نجات داده است و مردم با پیروی از رهبری همواره در صحنه های انقلاب حضور داشته و در خنثی سازی توطئه های دشمن نقش آفرین بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تهدیدهای دشمنان نظام بیان کرد: ملت ایران در برابر فشارها و تهدیدهای اقتصادی آمریکا سر خم نمی کنند و هرچه آمریکا تهدید کند دانش هسته ای را معامله نخواهیم کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات