۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۷۲۴
نعمتی:

مقصران حادثه تروریستی اهواز دادگاهی می‌شوند

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اعلام وجود قصور در حادثه اهواز گفت: با تعدادی از مقصران حادثه اهواز برخورد شده و تعدادی از مقصران هم به دادگاه معرفی شدند.
بهروز نعمتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه دهم مهرماه سال ۹۷ در جمع خبرنگاران در تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز اظهار داشت: در جلسه امروز سردار آشتیانی مسؤول حفاظت ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان، استاندار خوزستان حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی امروز پارلمان سه نفر از وکلای ملت به ارائه نظرات خود پرداختند.

وی‌ ادامه داد: موضوع اصلی این است که به هر حال با توجه به فضایی که وجود داشته قصور قطعی است.

نعمتی با اعلام وجود قصور در حادثه اهواز بیان داشت: با تعدادی از مقصران حادثه اهواز برخورد شده و تعدادی از مقصران هم به دادگاه معرفی شدند.

نعمتی ادامه داد: مجموعه دوستان هم که مواردی را درخصوص حمله تروریستی اهواز مطرح کردند عذرخواهی کردند؛ چراکه به هر حال قصوری اتفاق افتاده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به فضای کشور و با توجه به اینکه گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و اطراف کشور ما وجود دارند نباید این منافذ وجود داشته باشد. قاعدتاً باید برخورد جدی صورت گیرد.

نعمتی در پایان گفت: در جلسه غیرعلنی امروز قرار بر این شد که وزیر کشور گزارش مفصلی را به صورت جمع‌بندی‌شده تهیه کرده و همچنین مسؤولان مربوطه هم در این راستا گزارشی ارائه کنند تا به مردم اطلاع‌رسانی شود./۸۵۶/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات