۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۰۲۴
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

ایران اسلامی هیچ وحشتی از جنگ رسانه ای دشمنان ندارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی امروز علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می کند تا جامعه اسلامی را بترساند اما بدانند جمهوری اسلامی ایران پای خون شهدا محکم ایستاده و هیچ وحشتی از جنگ رسانه ای و حرکات دشمنان ندارد.
سردار قاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان خراسان جنوبی که در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز پرچم هیهات منا الذله در سراسر ایران اسلامی با حضور پرشکوه بسیجیان به اهتزاز درآمده است.

وی گفت: استکبار جهانی امروز علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند و مانند جنگ احزاب در صدر اسلام نقشه می کشند و توطئه ترکیبی دارند تا جامعه اسلامی را بترسانند اما بدانند جمهوری اسلامی ایران پای خون شهدا محکم ایستاده و هیچ وحشتی از جنگ رسانه ای و حرکات دشمنان ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند محور دفاع از انقلاب همین آحاد میلیونی بسیج هستند و بسیج در زندگی معمولی جزئی از توده های مردمی است اما باید سازماندهی شده باشند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه اجتماع بسیجیان به دوستان و دشمنان نظام اسلامی پیام دارد، تصریح کرد: پیام آن به مردم سراسر کشور این است که ما آماده ایم و تا آخر قطره خون ایستاده ایم و همواره بسیجی و عاشورایی می مانیم.

وی با بیان اینکه پیام دیگر آن ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سایه توانمندی و اقتدار گردان های بسیج است، ادامه داد: همچنین پیام اجتماع به دشمنان نیز این است که باید مأیوس و ناامید باشند و هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند و ایران اسلامی همواره حامی مظلومان و انقلابیون است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس، خدمت رسانی ۳۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان، برگزاری میز خدمت و کمک به دانش آموزان محروم برای آغاز سال تحصیلی جدید از جمله اقدامات رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) استان در یک ماه گذشته بوده است.

سردار قاسمی اظهار کرد: امروز نمایش قدرت بسیجیان برای این است که دشمن بداند ملت ایران همواره پای آرمان های انقلاب می ماند و تمام‌ توطئه های دشمنان را مانند گذشته شکست می دهد و نقشه ها آن ها یکی پس از دیگری نقش برآب می شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مقتدر و منسجم در مقابل دشمن ایستادگی می کند، افزود: این انسجام بسیجیان و آحاد ملت ایران، دشمنان را از حرکت شوم خود باز می دارد./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات