۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۸۱۰۷۵
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برگزار شد

رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان خوزستانی با حضور خواهران و برادران بسیجی سراسر استان برگزار شد.
رزمایش بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان، امروز در ورزشگاه فولاد آرنا خوزستان با حضور علما، مسؤولان نظامی و انتظامی و روحانیت برگزار شد.

در این رزمایش که سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان و حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به عنوان سخنران حضور داشتند، بسیجیان سراسر استان یک صدا فریاد «تا خون در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود» را سر دادند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در این همایش اظهار داشت: تجمع امروز به واقع پیامی به تروریست ها و حامیان آمریکایی شان است.

 سردار شاهوارپور با بیان اینکه ملت ایران پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر بوده و راه شهدا را ادامه می دهد، افزود: آمریکا با تهدیدهایش و تروریست ها با جنایت هایشان هرگز ملت ایران را نخواهند ترساند و باز هم ملت ایران پیروز واقعی نبرد با آمریکا و تروریست ها خواهد بود.

وی عنوان داشت: هجمه های اقتصادی دشمنان، ملت ایران را نمی ترساند و شعار همیشگی ملت غیور و شهیدپرور ایران، مرگ بر آمریکا است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حضور بسیجیان در رزمایش امروز پیام اقتدار جمهوری اسلامی را به استکبار می رساند، خاطرنشان کرد: بیعت امروز ما بیعت با ولایت فقیه، سیدالشهدا، انقلاب اسلامی و شهادت است و به واقع ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا و اذنابش است.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: امروزه در مقابل یزیدیان زمان همان شعار «هیهات من الذله» امام حسین(ع) را سر می دهیم.

لازم به ذکر است، سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب به صورت زنده برای بسیجیان حاضر در ورزشگاه پخش شد و پس از پایان سخنرانی رهبری، برنامه های رزمایش برگزار شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات