۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۵۸۱۱۵۴
استاد مجمع قاریان استان کرمان:

دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از محافل دینی هستند

حجت الاسلام ایرانمنش گفت: یکی از اهداف شبکه های مجازی از سوی دشمنان این است که می خواهند جوانان را از محافل دینی دور کنند.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان استان کرمان پنجشنبه شب در مسجد صاحب الزمان کرمان، گفت: به جا آوردن نماز سبب می شود که انسان از گناه دوری کند و به خدا نزدیک شود.

وی افزود: اهمیت دادن به نماز سبب می شود که انسان در قیامت مورد شفاعت خداوند قرار بگیرد و بتواند نمازی را بخواند که در آن حضور قلب باشد.

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که انسان زمانی می تواند یک مسلمان واقعی باشد که واجبات را انجام دهد و محرمات را ترک کند، ابراز داشت: ترک نماز یک گناه کبیره محسوب می شود و در جامعه مشاهده می شود که بعضی از افراد به نماز اهمیت نمی دهند.

وی اظهار داشت: بهترین زمان نزدیک شدن انسان به خدا از طریق نماز بوده زیرا یکی از ارکان دین اسلام نماز است که انسان باید به آن اهمیت دهد.

استاد مجمع قاریان استان کرمان با توجه به این که مردم حضور پررنگی را در نماز جماعت های شهر ندارند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان در کشور این است که جوانان را از مساجد و دین دور کنند.

وی با بیان این که دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از محافل دینی  هستند، بیان داشت: یکی از اهداف شبکه های مجازی از سوی دشمنان این است که می خواهند جوانان را از محافل دینی دور کنند.

حجت الاسلام ایرانمنش در پایان با بیان این که انسان نباید در زندگی خود از نماز دروی کند، گفت: انسان زمانی می تواند به وظایف بندگی خود عمل کند که به واجبات دینی اهمیت داده و آن ها را به موقع انجام دهد./۹۷۰۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات