۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۶۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اجتماع اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان اهل بیت انداخته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی یک اجتماع عظیم جهانی است که در سال های اخیر لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان دین انداخته است، گفت: این حضور میلیونی مردم نشان داده است که عشق به امام حسین(ع) مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد.
اربعین حسینی در کربلای معلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست ستاد اربعین استان با اشاره به در پیش بودن اجتماع عظیم و جهانی پیاده روی اربعین بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی تأکید کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که مسؤولان با مدیریت انقلابی در جهت سهل کردن سفر برای زوار حسینی اقدام کنند، افزود: نباید با برخی کاغذ بازی های اداری مسیر را برای زائران حسینی دشوار کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی یک اجتماع عظیم جهانی است که در سال های اخیر لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان دین انداخته است، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی مردم نشان داده است که عشق به امام حسین(ع) مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی به نماد اقتدار و عزت عاشقان حسینی تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمن از این حضور میلیونی مردم بسیار هراسان است و همه توان خود را در جهت کمرنگ برگزار کردن این مراسم عظیم معنوی به کار گرفته است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که باید همه امکانات برای زائران اربعین حسینی فراهم شود، خاطرنشان کرد: هر چه این مراسم و اجتماع عظیم باشکوه تر برگزار شود عزت و عظمت امت اسلامی در جهان بیشتر خودنمایی می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان در سال های اخیر برای کاهش حضور مردم در پیاده روی اربعین حسینی تلاش های گسترده ای انجام دادند، گفت: اما هوشیاری و بصیرت امت اسلامی مانع از تحقق توطئه و نقشه های دشمنان اهل بیت(ع) شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امت اسلامی به ویژه شیعیان جهان در این اجتماع عظیم و میلیونی نشان دادند که آماده مقابله با دشمنان دین و اهل بیت(ع) هستند، افزود: این حضور با عظمت که بدون هیچ فراخوان و دعوتی صورت می گیرد دنیا را مات و مبهوت خود کرده است.

حجت الاسلام شکریان همچنین به تلاش های رسانه های غربی در سانسور این اجتماع عظیم و میلیونی اشاره کرد و گفت: تلاش رسانه های وابسته به دلارهای نفتی در کمرنگ نشان دادن این عظمت مردمی هم نتوانست مانع از گسترش روز افزون این حرکت شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات