۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۰۹۸
حجت الاسلام عبادی:

دانشگاه صنعتی بیرجند چرخ های صنعت خراسان جنوبی را به حرکت درمی آورد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند یکی از پتانسیل‌هایی در استان است که می‌تواند با کمک دانشجویان چرخ های صنعت استان را به حرکت درآورد.
حجت‌ الاسلام سیدمحمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند یکی از پتانسیل‌هایی در استان است که می‌تواند با کمک دانشجویان چرخ های صنعت استان را به حرکت درآورد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، بیرجند را یک شهر فرهنگی و عالم پرور دانست و افزود: خراسان جنوبی استان دانشگاهی است که باید در سطح کشور مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

ناصر مهرشاد، رییس سابق دانشگاه صنعتی بیرجند نیز در این مراسم اذعان داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند در سال‌های اخیر از لحاظ کمی و کیفی توسعه خوبی داشته است.

مهرشاد با بیان اینکه باید برای توسعه بیشتر در دانشگاه تلاش کرد، افزود: امیدواریم که دانشگاه صنعتی بیرجند در آینده توسعه پایداری را برای آموزش عالی در شرق کشور رقم بزند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات