۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۲۳۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

پاسخ‌گویی مناسب به شبهات مانع از فساد فکری در جامعه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شبهات و شهوات سبب فساد در جامعه می‌شود؛ ازاین‌رو باید پیشگیری از این شبهه‌ها و شهوات از رویکردهای اصلی روحانیان، نخبگان و مسؤولان فرهنگی باشد.
حجت الاسلام علی خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی مساجد، اظهار کرد: فعالیت مدیران فرهنگی باید مسجد محور بوده و با رویکرد آموزشی صورت گیرد، زیرا یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی آموزش در سطوح مختلف جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های دشمن به نسل جوان کشور، اضافه کرد: مبلغان و مسؤولان فرهنگی باید خدمتی را ارائه دهند که مورد استقبال جامعه به ویژه قرار گیرد و در این راستا باید از تجربه دیگران استفاده کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه انبیا همواره اهل تلاش و کوشش بودند و مسؤولان فرهنگی هم باید این روحیه را داشته باشند، تصریح کرد: اگر سختی و نقصانی وارد جامعه شود و تلاش و کوششی برای از بین بردن موانع نباشد جامعه به‌سوی نابودی کشانده می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شبهات و شهوات موجب فساد در جامعه می‌شود؛ ازاین‌رو باید پیشگیری از این شبهه‌ها و شهوات از رویکردهای اصلی روحانیان، نخبگان و مسؤولان فرهنگی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی کارگاه یک‌روزه سبک زندگی قرآنی در خراسان شمالی، اظهار کرد: کارگاه یک روز سبک زندگی قرآنی در شهرستان‌های گرمه، جاجرم، راز و جر گلان و مانه و سملقان با دعوت از اساتید سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: این چهار کارگاه یک‌روزه سبک زندگی قرآنی با حضور مهدی شکری و حسین تقی پور از مدرسان مجرب و متخصص آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور با شرکت مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، فعالان قرآنی و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات