۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۸۲۵۳۰
امام جمعه آشخانه:

دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات در پی ناکارآمد نشان دادن نظام هستند

امام جمعه آشخانه گفت: دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات قصد دارند در سطح جامعه ایجاد نارضایتی کرده و این نظام را ناکارآمد نشان دهند.
حجت الاسلام احمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را با عزت و اقتدار پشت سر گذاشتیم و به فضل الهی 40 سال‌های آینده را هم پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: با وجود تهدیدات و دشمنی‌های که با این نظام می‌شود و شرایط کنونی جامعه، شاهد این هستیم که با حضور مستحکم مردم انقلاب اسلامی ما با اقتدار به حیات خود ادامه داده و می‌دهد.‌

حجت‌الاسلام احمدزاده اضافه کرد: دشمن با بزرگ‌نمایی مشکلات قصد دارد در سطح جامعه ایجاد نارضایتی کند و این نظام را ناکارآمد نشان دهد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که ما شاهد این هستیم در این 40 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد کشور در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی، عمرانی و ... پیشرفت‌های بسیار خوب و چشمگیری داشته که این نشان از موفقیت و پیروزی انقلاب در دست‌یابی به اهداف خود دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این جلسه گفت: تمامی برنامه‌های ۱۳ آبان، ۹ دی و دهه فجر باید زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به برگزاری شایسته مراسم ۱۹ مهر، سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی افزود: حضور رهبر در این استان باعث شد خراسان شمالی از دریاچه خشک اعتبارات خارج شود.‌

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: انقلاب اسلامی رکورددار بیشترین و تأثیرگذارترین انقلاب بشر بوده است، ازاین‌رو باید جشن‌های این انقلاب باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات