۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۲۶۹۹
رییس تبلیغات اسلامی اسفراین:

کاروان‌های پیاده بدون مجوز اقدام به اعزام زائر به حرم رضوی نکنند

رییس تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: کاروان‌های پیاده بدون مجوز اقدام به اعزام افراد به حرم رضوی نکنند؛ زیرا مشکلات زیادی متوجه سرپرستان هیأت‌ها خواهد بود و اداره تبلیغات اسلامی هم هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال این‌گونه افراد ندارد.
حجت الاسلام هادی پروین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام هادی پروین، رییس تبلیغات اسلامی اسفراین، امروز در نشست برنامه‌ریزی اربعین و دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: سخنرانی روحانیان اعزامی به مساجد شهری و روستایی و مبلغات در جمع خواهران ازجمله برنامه‌های عزاداری در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر است.

وی اضافه کرد: مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر در روستاها و نقاط حاشیه‌ای شهر به همت روحانیان مستقر و پاره‌وقت این شهرستان در حال برگزاری است که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان همراه بوده است.

حجت‌الاسلام پروین با اشاره به ‌ویژه‌برنامه‌های اربعین، افزود: هیأت‌های مذهبی این شهرستان در ایام اربعین حسینی به‌طور کاروان‌های پیاده و سواره از شهرستان اسفراین به مقصد مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی ثبت‌شده در سامانه طوبی می‌توانند با دریافت مجوز از اداره تبلیغات اسلامی برای اعزام افراد به مشهد مقدس اقدام کنند.

حجت‌الاسلام پروین تصریح کرد: کاروان‌های پیاده بدون مجوز اقدام به اعزام افراد نکنند؛ زیرا مشکلات زیادی متوجه سرپرستان هیأت‌ها خواهد بود و اداره تبلیغات اسلامی اسفراین هیچ‌گونه مسؤولیتی در قبال این‌گونه افراد ندارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: تاکنون ۱۵۰ هیئت مذهبی در این شهرستان در سامانه طوبی به ثبت رسیده و مسؤولان این هیئات می‌توانند اقدام به اعزام کاروان سواره یا پیاده به مشهد مقدس بکنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات