۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۳۰۳۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد؛

برنامه‌های چهلمین سال انقلاب مردم‌محور برگزار شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب مردم محور بوده و مردم در رأس باشند؛ چراکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و پشتوانه اصلی انقلاب هم خود مردم‌اند.
دهه فجر قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان استانی با محوریت چهلمین سال پیروزی انقلاب، اظهار کرد: باید با تلاش بی‌وقفه همگان جشن‌های چهلمین سالگرد را به بهترین شکل و پرشورتر و بانشاط‌تر از همیشه برپا کنیم.

وی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب را در سه حوزه تشریحی، آئینی و سوم تبیینی عنوان کرد و افزود: باید دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف به‌صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود و امید افزایی و واقع‌گرایی سرلوحه کار کارگروه‌ها و دستگاه‌ها باشد.

حجت‌الاسلام سالاری تأکید کرد: بر این اساس باید مراسم نیمه دوم سال در دو بعد آئینی و تبیینی برگزار شده و صرفاً به یک مراسم سخنرانی ختم نشود.

وی تصریح کرد: در این راستا ضروری است کارگروه‌های ستاد نسبت به تشکیل جلسه و گزارش به ریاست شورای سیاست‌گذاری و راهبری اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: ستاد چهلمین سالگرد انقلاب باید مردم محور بوده و مردم در رأس باشند؛ چراکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و پشتوانه اصلی این انقلاب خود مردم‌اند.

وی از ادارات و دستگاه‌های مختلف خواست با جمع‌بندی دستاوردها و افتخارات و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف سهم مؤثری در امید افزایی و نشاط‌آفرینی در جامعه داشته باشند و برنامه‌های ستاد را با جدیت و اهتمام هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف موردنظر به پیش ببرند.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت: امروز مسؤولان باید با همدلی و وفاق جامعه را به سمت امید افزایی و نشاط سوق دهند و مردم هم با اطمینان به مسؤولان باید قوای سه‌گانه و نظام را از برون‌رفت از این مشکلات یاری دهند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات