۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۸۳۴۹۳
آیت الله طه محمدی:

پیوند بین مردم و روحانیت ناگسستنی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جدایی انداختن بین روحانیت و مردم نقشه ای است که سال ها است دشمن به دنبال اجرایی کردن ان است اما باید بدانند که هرگز به آن دست نخواهند یافت.
عیادت آیت الله طه محمدی از روحانی حادثه دیده عیادت آیت الله طه محمدی از روحانی حادثه دیده عیادت آیت الله طه محمدی از روحانی حادثه دیده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام حسینیکه هفته گذشته توسط فردی در منزل شخصی خود مجروح شده بود، با وی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای حجت الاسلام حسینی و خانواده شان که در این حادثه مجروح شده بودند بر رسیدگی به وضعیت وی تاکید کرد.

آیت الله طه محمدی پیوند بین روحانیت و مردم را ناگسستنی دانست و تاکید کرد: از زمان شروع نهضت انقلاب تا به امروز همواره روحانیان در کنار مردم و با مردم بوده اند.

وی ادامه داد: جدایی انداختن بین این دو قشر نقشه ای است که سال ها است دشمن به دنبال اجرایی کردن آن است اما باید بدانند که هرگز به آن دست نخواهند یافت و به برکت انقلاب و رهبری های مقام معظم رهبری روز به روز این پیوند محکم تر از گذشته می شود.

امام جمعه همدان با تشکر از تلاش های نیروهای انتظامی استان همدان تصریح کرد: سرعت عمل و پیگیری های پلیس در دستگیری ضارب واقعا جای قدردانی و تشکر ویژه ای دارد که در کمترین زمان توانستند او را پیدا و دستگیر کنند.

گفتنی است هفته گذشته حجت الاسلام سیدرسول حسینی، از طلاب قدیمی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان و همسرش توسط یک فرد با سلاح سرد مضروب شده بود./979/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات