۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۸۳۵۵۷
سرایا القدس:

«مقاومت» پاسخ محکمی به رژیم اشغالگر خواهد داد

تا زمانی که با اقدام عملی و ملموس از جانب رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف خود مواجه نشویم ، این راه پیمایی ها ادامه خواهد داشت.
سرایا القدس

به گزارش رسا، سرایا القدس امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند که مقاومت فلسطین آماده پاسخگویی به این رژیم در حال و آینده است و در صورت تداوم تجاوز، با پاسخ محکم تری مواجه خواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی افزود که در صورت پایبندی دشمن به آتش بس ما هم به آن پایبند خواهیم ماند، اما در صورت تداوم بمباران غزه، مقاومت پاسخ به مراتب محکم تری به آن خواهد داد.

جهاد اسلامی با تاکید بر اصل 'بمباران در مقابل بمباران و خون در برابر خون' به تجاوز هوایی دیشب و صبح امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق غیر نظامی غزه و کشتار فلسطینیان در راه پیمایی دیروز بازگشت، اشاره کرد.

این جنبش و دیگر نیروهای مقاومت نسبت به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی گناه فلسطین در نوار غزه هشدار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به راه پیمایان دیروز فلسطینیان در مرزهای شرقی نوار غزه، 5 فلسطینی را شهید و 232 تن دیگر را زخمی کردند.

شعار راه پیمایی هفته بعد «غزه آزادی و زندگی»

«شورای ملی راه پیمایی های بازگشت و رفع محاصره غزه» ضمن هشدار نسبت به وعده های برخی رسانه ها در خصوص توقف راه پیمایی بازگشت تاکید کرد که تا زمانی که با اقدام عملی و ملموس از جانب رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف خود مواجه نشویم ، این راه پیمایی ها ادامه خواهد داشت.

شورای مذکور بر تداوم راه پیمایی های مسالمت آمیز بازگشت و رفع محاصره تا تحقق اهداف آن تاکید کرد.

این شورا ضمن استقبال از نقش مصر در توقف تجاوز به مردم فلسطین و رفع محاصره ظالمانه از غزه، بر درخواست خود از عبدالفتاح السیسیرییس جمهوری این کشور برای فراهم کردن تسهیلات سفر زخمی های راه پیمایی های بازگشت از مرز رفح بدون مانع تراشی تاکید کرد.

شورای ملی راه پیمایی های بازگشت ضمن اعلام مخالفت با هرگونه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی به شدت گشایش درهای پایتخت های عربی به روی سران رژیم اشغالگر تحت هر عنوان و یا موضوعی را محکوم کرد.

تاکنون در 30 هفته راهپیمایی بازگشت در مرزهای نوار غزه با سرزمینهای اشغالی که از دهم فروردین ماه امسال (30 مارس) آغاز شده است، دستکم 206 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 22 هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

این شورا، بار دیگر بر ماهیت مسالمت آمیز راهپیمایی‌های بازگشت جهت جلوگیری از سوء‌استفاده اشغالگران تاکید کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات