۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۸۳۶۵۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اربعین حسینی تجلی حضور عاشورائیان در برابر ظالمان زمان است

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان در سایه نور اهل بیت(ع) به توطئه های آنها در کشورهای اسلامی پایان خواهند داد، گفت: اربعین حسینی تجلی حضور عاشورائیان در برابر ظالمان زمان است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت اربعین حسینی در ساری برگزار شد با تأکید بر این که بزرگترین پیام اربعین، «هیهات مناالذله» است، گفت: امروز اجتماع اربعین حسینی به نماد عزت و اقتدار اسلامی تبدیل شده است.

وی با بیان این که اربعین حسینی در عین حال که یک حرکت معنوی و دینی به شمار می رود نماد عزت اسلامی است، افزود: امت اسلامی با این حضور خود پیام روشنی را به دشمنان دین و اهل بیت(ع) می فرستند.

حجت الاسلام شکریان از اربعین حسینی به عنوان رمز جاودانه شدن عاشورا یاد و خاطرنشان کرد: اهمیت اربعین در آن است که این جریان عظیم با تدبیر الهی خاندان پیامبر یاد نهضت حسینی را برای همیشه جاودانه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز در سایه اهل بیت(ع) اربعین حسینی به یک مانور حضور امت اسلامی تبدیل شده است، تصریح کرد: اربعین حسینی موجب اتحاد میلیونی مسلمانان و عامل عظمت اسلام شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که در سایه اربعین حسینی اهداف بلند نهضت حسینی به جهانیان معرفی می شود، بیان داشت: این مانور فرهنگی، سیاسی و معنوی اتحاد وصف ناشدنی امت اسلامی را به دنیا نشان می دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت های مختلف جهان بدون هیچ دعوتی و به صورت کاملاً خودجوش در این اجتماع عظیم حضور پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: تنها عشق به امام حسین(ع) که ملیت های مختلف را در کنار هم قرار می دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به رویکرد رسانه های غربی در برابر اجتماع عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: وحشت دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) از این حضور میلیونی مردم مانع از اطلاع رسانی این حضور با عظمت شده است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان در سایه نور اهل بیت(ع) به توطئه های آنها در کشورهای اسلامی پایان خواهند داد، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی تجلی حضور عاشورائیان در برابر ظالمان زمان است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات