۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۴۱۳۱
امام جمعه امین شهر:

دولت آمریکا خوی استکباری دارد

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دولت آمریکا خوی استکباری دارد، گفت: اعتماد به آمریکا سبب نابودی منافع کشور ایران خواهد شد.
امریکا

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روز 13 آبان، گفت: روز 13 آبان انقلاب دومی برای ایران شناخته می شود زیرا مردم ایران توانستند آمریکا را از کشور خارج کنند.

وی افزود: رسوا شدن دولت آمریکا برای همه کشور ها ثابت شده است و همه جهانیان فهمیده اند که آمریکا اولین کشوری بوده که از تروریسم دفاع می کند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که ملت ایران همیشه با حضور خود در صحنه های مختلف، قدرت سیاسی خود را به دشمنان نشان داده اند، تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان نفرت خود را به دشمنان نشان می دهتد.

وی با یبان این که مردم با حضور خود در راهپیمایی روز 13 استکبار ستیزی خود را به دشمنان نشان می دهند، خاطرنشان کرد: مردم کشور ایران از بصیرت بالایی برخورد دار هستند.

امام جمعه امین شهر اظهار داشت: زمان شناس خوب بودن یکی از صفات انسان های مؤمن است که می توانند با زمان شناسی خوب حق را از باطل شناسایی کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که جنگ اقتصادی از هجمه های دشمن شمرده می شود، ابراز داشت: جنگ اقتصادی یکی از نقشه های شوم دشمنان محسوب می شود و مردم ایران با بصیرت کامل با سختی های فراوان از این جنگ هم پیروز بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دولت آمریکا خوی استکباری دارد، بیان داشت: اعتماد کردن به دولت آمریکا از اشتباهات محض بوده و در این حالت کشور نابود می شود.

وی در پایان با بیان این که اعتماد به آمریکا سبب نابودی منافع کشور ایران خواهد شد، گفت: کشوری امروزه در منطقه قدرتمند بوده که از دستورات آمریکا پیروی نکند و روی پای خود بایستد./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات