۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۱۳۶
امام جمعه الشتر:

تحریم های آمریکا با هدف راه اندازی جنگ روانی است

امام جمعه الشتر به فشار تحریم ها و تشدید این تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم های آمریکا با هدف راه اندازی جنگ روانی است.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حکومت ها دو نوع هستند یا خط و مشی الهی دارند و یا طاغوتی هستند.

وی افزود: روحیه طاغوت خودخواهی، منیت و خودبرتر بینی است و در برخورد با امریکا چه چیزی غیر از این مشاهده می شود.

حجت الاسلام موسوی آمریکا را از مصادیق بارز استکبار و حکومت طاغوت عنوان کرد و گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است به امید اینکه روزی جهانی علیه استکبار شود.

استکبار ستیزی، مهم ترین پیام ۱۳ آبان

وی در ادامه مهم ترین پیام 13 آبان را استکبار ستیزی و برخورد با منیت و خودخواهی آمریکا عنوان کرد و گفت: 13 آبان ماه روز رویش جوانان انقلابی است.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه ما بیش از 40 سال است که از سوی آمریکا تحریم هستیم، یادآور شد: در کنار آن آمریکا از تهدید و ترور نیز استفاده کرده است، صبر پولادین مردم زیر چتر ولایت و نگاه رهبری که راه امام راحل را ادامه می دهد، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی تحریم ها را راه اندازی جنگ روانی از سوی دشمنان عنوان کرد و گفت: تحریم ها برای آمریکا تبدیل به فرصت شده است، چون در طول این سال ها نتوانسته از راه های مختلف ایران را شکست دهد، به دنبال ایجاد جنگ روانی است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: دشمن با راه اندازی جنگ روانی می خواهد زمینه نفوذ ایجاد کند و راه مقاومت در برابر دسیسه های آمریکا مقاومت و حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات