۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۲۱۲
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز برگزار شد

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و با محوریت شعار مرگ بر آمریکا برگزار شد.
استکبارستیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه قشر دانش آموز از میدان شهدا تا حسینیه اعظم اهواز برگزار شد.

در این راهپیمایی که مهدی چمران، نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان سخنران حضور داشت، اقشار مختلف مردم از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، علما و روحانیت، دانش آموزان و دانشجویان یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» را سر دادند.

شرکت کنندگان در یوم الله 13 آبان ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان های رهبرانقلاب، اعلام کردند که آمریکا با تحریم های جدید نه تنها قادر به جداسازی ملت از انقلاب نیست بلکه عزم ملت ایران را در مبارزه با استکبارستیزی و حول محور ولایت جمع شدن را دو برابر خواهد کرد.

حمل پرچم کشور یمن به نشانه حمایت از یمنی ها در برابر جنایت های آل سعود و سر دادن شعار «هیهات منا الذله» به نشانه ذلت ناپذیری و مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان از دیگر رویدادهایی بود که امروز اهوازی ها در یوم الله 13 آبان سر دادند.

از سوی دیگر حمل شرکت کنندگان با حمل تصاویر شهدای تروریستی اهواز، بار دیگر انزجار خود را از تروریسم و حامیان تروریست ها اعلام و بر همدردی با خانواده قربانیان حمله اخیر تأکید کردند.

در پایان راهپیمایی نیز قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از سوی شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا صورت گرفت.

لازم به ذکر است، مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بیش از 60 نقطه استان برگزار شد./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات