۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۵۱۵۹
با تلاش مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم؛

همایش « انتخابات ۲۰۱۸ و وضعیت پاکستان پس از آن» برگزار می شود

همایشی تحت عنوان « انتخابات ۲۰۱۸ میلادی و وضعیت پاکستان پس از آن» با کوشش مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم برگزار می شود۔
 مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، ھمایش "انتخابات ۲۰۱۸ میلادی و وضعیت پاکستان پس از آن" با کوشش مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم، پس فردا روز جمعه از نماز مغرب و عشا در مسجد مدرسه حجتیه قم برگزار می شود.

حجت الاسلام عادل مھدی نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان در قم گفت: حجت السلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این اجلاس سخنرانی خواھند کرد.

یاد آوری می شود که مجلس وحدت المسلمین پاکستان (mwm pakistan)  یک نھاد سیاسی فرھنگی در کشور پاکستان است که در ایالت ھای مختلف پاکستان و بعضی از کشور ھای ھمسایه از قبیل ایران، عراق و لبنان نمایندگی دارد.

این نھاد در سال 2009 میلادی به ھدف دفاع از حقوق دینی و ملی شیعیان پاکستان در این کشور، از سوی علماء و افاضل شیعه پاکستان بوجود آمد و در راستای تحقق اتحاد اسلامی در کشور پاکستان فعالیت می کند، به ھمین سبب این نھاد حملات تروریستی تکفیری را به شدت محکوم کرده خواستار اعدام و محکومیت عوامل تروریستی است ۔/۹۸۸/ب۹۰۲/ف

 

ارسال نظرات