۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۸۵۵۹۵

اعلام برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی

پایگاه خبری الامارات الیوم گزارش داد: طی آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، اسامی ۱۰ نفر برتر این دوره از مسابقات اعلام شد.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی موسوم به رقابت‌های «شیخه فاطمه بنت مبارک» (۲۵ آبان ماه) برگزار شد.

پایگاه خبری الامارات الیوم گزارش داد: در این مراسم اسامی ۱۰ نفر برتر این دوره از مسابقات اعلام شد که جایگاه نخست، از آن «ساره محمد عبدالله حسن حسینی» از بحرین گردید.

«میمونة لو» از سنگال، «خولة عزوز» از الجزایر به ترتیب توانستند جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دهند و جایگاه چهارم نیز به صور مشترک از آن «فرحية ادن شیخ» از آمریکا و «زهرا خلیلی ثمرین» از جمهوری اسلامی ایران شد.

«نورمحمد سلطان الحمودی» از امارات، «مسعمدة الطلبة» از موریتانی نیز حائز رتبه‌های ششم و هفتم شدند و «نورا احمد البسیونی» از مصر و «خنساءحسین احمد» از کنیا به صورت مشترک هشتم شدند و «زینب ریاحی موسی» از نیجر به رتبه دهم این مسابقات دست یافت.

همچنین، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات در رشته حفظ کل قرآن از روز یکشنبه، ۱۳ آبان‌ماه با مشارکت نمایندگان ۶۳ کشور آغاز شد و روز گذشته با برپایی آیین اختتامیه به کار خود پایان داد. زهرا خلیلی ثمرین، حافظ نوجوان کل قرآن به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات حضور داشت.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات