۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۸۶۲۴۰
حجت الاسلام لائینی تأکید کرد؛

ضرورت تلاش رسانه های انقلابی برای حفظ فضای امید در کشور

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز رسانه های غربی به صورت شبانه روزی علیه انقلاب و دستاوردهای آن سیاه نمایی می کنند، گفت: این وظیفه رسانه های انقلابی است که پاسخ این سیاه نمایی ها را با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب بدهند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم اشاره کرد و گفت: نقش اطلاع رسانی در رشد و همچنین پیشبرد اهداف جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که امروز دشمن از ظرفیت بالای رسانه در جهت پیشبرد اهداف شوم خود علیه ملت ها استفاده می کند، افزود: در چنین شرایطی رسانه های انقلابی باید در جوامع بیشتر نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نوشته ها و گزارش های ما باید در راستای مصلحت، پیشرفت و وحدت جامعه باشد، بیان داشت: متأسفانه برخی مواقع مطالبی در رسانه ها منتشر می شود که آثار منفی از خود در جامعه به جای می گذارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نقدها و گزارش های رسانه ها باید منصفانه و به دور از حب و بغض های شخصی، گروهی و سیاسی باشد، بیان داشت: نباید انعکاس و انتشار اخبار و گزارش ها موجب ایجاد تنش های اجتماعی و سیاسی در جامعه شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود یکی از وظایف مهم رسانه ها را تبیین و تشریح مناسب خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات بسیاری را به مردم ارائه داده که نیازمند تبیین و تشریح بیشتر است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز رسانه های غربی به صورت شبانه روزی علیه انقلاب و دستاوردهای آن سیاه نمایی می کنند، افزود: این وظیفه رسانه های انقلابی است که پاسخ این سیاه نمایی ها را با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب بدهند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ فضای امید و خوشبینی در کشور، بیان داشت: عده ای در این کشور همواره تلاش می کنند امید و نشاط را از مردم بگیرند که رسانه ها باید همواره امید آفرین باشند.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز همه تلاش ما باید حفظ وحدت و انسجام داخلی باشد، خاطرنشان کرد: افزون بر این نباید نسبت به معضلات و مشکلات اجتماعی بی تفاوت باشیم  و باید به وظیفه شرعی و انقلابی خود در رفع این مشکلات و معضلات اجتماعی عمل کنیم./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات