۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۶۳۲۵
نماینده جنبش امل لبنان:

اجلاسیه‌ وحدت روزنه امیدی برای مظلومان عالم است

نماینده جنبش امل لبنان قدس را معیاری برای وحدت جوامع اسلامی بیان کرد و گفت: اجلاسیه‌ وحدت روزنه امیدی در دل مظلومان عالم است.
وحدت شیعه و سنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید نبی نماینده جنبش امل لبنان، امروز در نشست اجلاسیه نقش احزاب و فعلان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از آرمان فلسطین که در هتل آزادی برگزار شد، گفت: انحراف نهادها و سازمان‌هایی که در خدمت رژیم صهیونیستی هستند امری انکارناپذیر است ازاین‌رو مهم‌ترین وظیفه جوامع اسلامی در شرایط کنونی مقابله با این انحرافات است.

وی اجلاسیه وحدت را روزنه امید برای جوامع اسلامی بیان کرد و ادامه داد: با شرایط کنونی که یاس و ناامیدی جوامع اسلامی را فراگرفته برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی که با هدف دفاع از جوامع اسلامی شکل گرفته روزنه امید برای مظلومان است.

نماینده جنبش امل لبنان وحدت را مهم‌ترین آرمان جوامع اسلامی دانست و تأکید کرد: وحدت با شعار و سخن محقق نمی‌شود بلکه جوامع اسلامی باید به‌صورت عملی شاهد وحدت اسلامی باشند.

وی در پایان قدس را معیاری برای وحدت جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر کس از قدس دست کشید و به مقاومت بها نداد دشمن جوامع اسلامی است. وحدت اسلامی درمان همه سرخوردگی‌ها است./813/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات