۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۴۱۵

واقفانی که به فکر دوا و درمان مردم هستند

وقف یکی از راهکارهای موثر و حیاتی اسلام برای دست گیری از افراد کم برخوردار جامعه است که یک نمونه از این وقف ها، وقف پزشکی است.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوح الله نقوی مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه شرق و جنوب تهران اظهار داشت: در این منطقه واقفان خیراندیش با نیت وقف های پزشکی و دارویی به کمک افراد بی بضاعت می رسند.

وی افزود: نیت واقف خیر اندیش خانم بتول بهمنش فر با نیت تامین دارو و درمان بیماران نیازمند بیمارستان فارابی در این روزها اجرا می شود.

وی ادامه داد: نیت واقفین خیر اندیش آقایان شیخ عبد الحسین خرازی و محمد احمدیان و محمدحسن بروجردی با نیت تامین دارو و درمان بیماران نیازمند بیمارستان فیروز آبادی هم  اجرا می شود.

وی افزود: همچنین در این روزها نیت واقف خیراندیش آقای حسین معین پور با نیت تامین دارو و درمان بیماران نیازمند بیمارستان رجائی اجرا می شود.ارزش ریالی اجرای نیت حدود دو  میلیارد ریال است.

وی همچنین در انتها به کمک واقفان به زلزله زدگان سرپل ذهاب پرداخت و افزود: با شروع فصل سرما دویست و پنجاه عدد لوازم گرمایشی( بخاری ) جهت استفاده ۲۵۰ خانوار کم بضاعت در مناطق محروم علی الخصوص مناطق زلزله زده سر پل ذهاب از محل اجرای امینانه نیات واقفین ارسال و همزمان با آغاز هفته وحدت در بین نیازمندان توزیع گردید./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات