۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۸۶۵۲۰
نماینده مجلس:

خدمات کاروان نورآوران سلامت در مناطق محروم گسترش پیدا کند

نماینده مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات کاروان نورآوران سلامت در مناطق محروم بسیار ارزشمند است و باید گسترش پیدا کند.
امیرحسنخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در بازدید وزیر بهداشت از کاروان خیریه نورآوران سلامت در روستای رقه شهرستان بشرویه اظهار داشت: خدمات کاروان نورآوران سلامت در مناطق محروم بسیار ارزشمند است و باید گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه این کاروان از ظرفیت‌های خود منطقه نیز استفاده می‌کند، گفت: پزشکان بدون چشم به منابع مالی در این منطقه به صورت رایگان به مردم خدمت ارائه می‌دهد.

نماینده مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با حضور وزیر بهداشت چشم برخی از بیماران معاینه و جراحی شد که امیدواریم این اقدامات در کشور مثمر به ثمر باشد.

امیرحسنخانی تصریح کرد: شهرستان بشرویه از پزشک متخصص چشم محروم است و بیماران برای درمان باید به شهرهای طبس و بیرجند مراجعه کنند که این رفت و آمدها نیز هزینه‌بر است.

وی ادامه داد: اقدامات خیرانه مانند بنیاد نورآوران باید به خارج از کشور نیز گسترش پیدا کند تا کشورها دیگر جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دولت انسان دوست بیشتر بشناسد.

نماینده مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی به بیمارستان بشرویه اشاره کرد و افزود: وزیر بهداشت امروز از بیمارستان جدید بشرویه بازدید کرد و برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان قول مساعد داده شد.

امیرحسنخانی اظهار کرد: امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات و تامین زیرساخت‌ها ‌ساخت این بیمارستان شتاب بیشتری بگیرد تا مشکلات مردم کمتر شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات