۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۶۱۹
مدیر مدرسه امام کاظم پردیسان:

حجت الاسلام فردوسی طلبه ای خوش اخلاق و اهل علم و عمل بود

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به برگزاری مراسم ختم حجت الاسلام صادف فردوسی که در مسیر بازگشت راهپیمایی اربعین در سانحه رانندگی از دنیا رفت، گفت: حجت الاسلام فردوسی طلبه ای خوش اخلاق و اهل علم و عمل بود.
مراسم ختم حجت الاسلام صادق فردوسی

حجت الاسلام سید رضا فاطمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از برگزاری مراسم ختم و بزرگداشت حجت الاسلام صادق فردوسی از طلاب خوش ذوق و خوش اخلاق حوزه علمیه قم در پردیسان خبرداد.

وی افزود: حجت الاسلام فردوسی در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی دچار سانحه رانندگی شده و متأسفانه جان خود را از دست داد و پس از تشییع در قم به مراغه برای دفن و خاکسپاری منتقل شدند، از این رو باید این مصیبت را به خانواده این طلبه بزرگوار تسلیت عرض کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نیا با بیان این که این طلبه سطح عالی دارای روحیه پاک و خدایی و همین طور انگیزه الهی در درس خواندن بود، گفت: حجت الاسلام فردوسی اهل مراغه بود و در کلاس های درس مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان نیز حضور پررنگی داشت که در مسیر بازگشت از کربلای حسینی، حسینی شد.

وی ادامه داد: از این طلبه یک فرزند هفت ساله باقی مانده و همچنین همسر ایشان فرزند دوم را باردار هستند که امیدواریم این داغ سنگین را تحمل کرده و بتوانند مسیر روشن همسر خود را ادامه بدهند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلم درگذشت این طلبه خوش اخلاق در اوایل دی ماه خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز از سوی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان مراسم ختمی برای ایشان برگزار شد که جمعی از طلاب، اساتید و مدیران مدرسه حضور داشتند./1330/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات