۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۶۶۷۲
در نامه ای به رییس جمهور مطرح شد؛

تأکید خبرگان خوزستان بر لزوم رسیدگی عاجل به مشکلات کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه

نمایندگان خبرگان استان خوزستان در نامه ای به رییس جمهور با انتقاد از مشکلات پیش آمده در شرکت های گروه ملی فولاد اهواز و کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، خواستار رسیدگی عاجل هیأت دولت به مطالبات کارگران شدند.
مجلس خبرگان رهبری نمایندگان خبرگان رهبری در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان در نامه ای به رییس جمهور با انتقاد از مشکلات پیش آمده در شرکت های گروه ملی فولاد اهواز و کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، خواستار رسیدگی عاجل رییس جمهور و هیأت دولت به این مشکلات و مطالبات کارگران شدند.

متن نامه که به امضای نمایندگان خبرگان استان خوزستان رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران(سلمه الله)

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با اهداء تحیت و تقدیم تبریک به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع)، هفته وحدت و بسیج، عطف به نامه نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون راه حل مشکلات شرکت های گروه ملی فولاد اهواز و کشت وصنعت نیشکر هفت تپه که حضورا در ضمن اجلاس مجلس خبرگان در اسفند 1396 تقدیم حضرتعالی گردید، معروض می شود که متأسفانه واگذاری دو واحد مذکور توسط سازمان خصوصی سازی موجب ضرر و زیان فراوان برای کارکنان و خانواده های آنها، منجر به تجمعات و تحصن مکرر و نیز بروز مشکلات امنیتی و اجتماعی برای استان خوزستان در سال های اخیر گردید.

از آنجا که طبق مفاد اصل 44 قانون اساسی، قانون از بخش خصوصی حمایت می کند مادامی که موجب ضرر و زیان برای جامعه نگردد؛ پیشنهاد می شود خواسته کارکنان مبنی بر برگشت مالکیت آن دو شرکت به دولت عملیاتی گردد، تا نسبت به آینده خود و استمرار تولید اطمینان خاطر داشته باشند، در صورت عدم امکان اجرایی کردن آن خواسته، پیشنهاد ما این است که مالکیت این مجموعه به مراکزی توانمندی و کارآمد از قبیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، بیناد برکت و بنیاد کوثر واگذار شود.

در پایان توفیقات روز افزون جناب عالی و دیگر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسأله می نماییم.

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم

عباس کعبی، سید محمدعلی موسوی جزایری، محسن حیدری، سید علی شفیعی، عبدالکریم فرحانی، محمدحسین احمدی شاهرودی

گفتنی است، قرار است این نامه در جلسه هیأت دولت مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات