۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۸۶۷۰۹

اجرای پژوهش‌های مشترک میان حوزه و دانشگاه تبریز

مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و جهاد دانشگاهی استان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی منعقد خواهند کرد.
جهاد دانشگاهی و حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسؤولان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی امروز با مدیران مراکز و نهادهای حوزوی استان با هدف ارتقای سطح همکاری‌های متشرک در عرصه‌های مطالعاتی، پژوهشی و اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در این دیدار با تقدیر از همکاری‌ انجام شده در گذشته اظهار داشت: ادامه این همکاری‌ها به صورت تخصصی امری لازم و ضرروری و همچنین گامی در راستای سیاست های دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان است.

وی استفاده از ظرفیت‌های مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در ارایه آموزش‌های کاربردی و توانمند‌سازی خانواده طلاب و روحانیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: استفاده از تجربیات جهاد دانشگاهی در تجاری‌سازی و اشتغال آفرینی خانواده‌های طلبه و روحانی نیز می تواند مورد توجه باشد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی  همکاری در امور پژوهشی و تحقیقاتی، بهره‌مندی از کلینیک سلامت و ناباروری جهاد دانشگاهی و همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی را از دیگر محورهای همکاری و تعامل دو مجموعه برشمرد و افزود: جهاد در ارایه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش زبان‌های خارجی برای طلاب نیز مفید و مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام مطهری‌اصل با بیان این‌که به زودی مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و جهاد دانشگاهی استان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی منعقد خواهند کرد، گفت: اجرای پژوهش‌های مشترک میان حوزه و دانشگاه تبریز مورد تأکید هر دو مجموعه است که انتظار داریم به زودی عملیاتی شود.

بنابر این گزارش، محسنی، رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز ضمن قدردانی از فرصت ایجاد شده برای همکاری دو مجموعه، اظهار داشت: همکاری با نهادهای حوزوی مایه افتخار برای جهاد دانشگاهی است، از این رو زمینه‌های تعامل حداکثری باید شناسایی و برای اجرایی شدن اقدامات جدی صورت گیرد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات