۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۶۹۵۳
نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی:

سیاسی بازی در نهادهای حمایتی به مددجویان ضربه می زند

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تا جایی که توانسته کمک‌های خوبی را به نهادهای حمایتی کرده است، گفت: باید به دور از سیاسی‌بازی به فعالیت بپردازیم چرا که هرگونه سیاسی‌بازی در نهادهای حمایتی می‌تواند به مددجو ضربه بزند.
فلاحتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زیرکوه اظهار داشت: خدمات انقلاب اسلامی در جامعه مشهود است و اقدامات بسیار خوبی بعد از انقلاب تاکنون شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلاش شود، گفت: باید در راستای توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی گام برداریم و مجلس و دولت نیز برای توانمندسازی مددجویان کمک کند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی کشور بسیاری از مردم با فشارهای اقتصادی روبرو شدند اما کمیته امداد تا حدودی توانسته این فشارهای اقتصادی را کاهش دهد.

فلاحتی تصریح کرد: هر چند مبالغی که به مددجویان داده می‌شود آنطور که باید و شاید نمی‌تواند تاثیری در زندگی آن‌ها داشته باشد چرا که تورم و گرانی‌ها در جامعه زیاد است اما باز هم اینگونه مبالغ از فقر مطلق در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در کشور یک نهاد موفق و توانمند بوده است، ادامه داد: این نهاد مقدس حتی به اندازه چند وزارت خانه کار می‌کند و تاکنون طرحی برای حمایت از مددجویان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد به مجلس نیامده که مورد بی مهری و بی توجهی مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تا جایی که توانسته کمک‌های خوبی را به نهادهای حمایتی کرده است، خاطرنشان کرد: باید به دور از سیاسی‌بازی به فعالیت بپردازیم چرا که هرگونه سیاسی‌بازی در نهادهای حمایتی می‌تواند به مددجو ضربه بزند.

فلاحتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز مانند امداد باید با مدیریت قوی پویا شوند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های امداد است./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات