۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۸۷۰۵۳
امام جمعه بیرجند:

برخی به اسم اسلام و انقلاب وعده‌های دروغ می‌دهند

امام جمعه بیرجند با بیان این که متاسفانه برخی‌ها به اسم اسلام و انقلاب وعده‌های دروغ می‌دهند، گفت: دزدی‌ها و خیانت‌ها به اسلام ربطی ندارد و مردم با این بازی‌ها فریب نمی‌خورند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انسان‌ها در این دنیا آفریده شدند که آزمایش شوند و نباید تصور کنیم که دنیا محل آسایش است بلکه در این دنیا با سختی‌ها و مشکلات آزمایش می‌شویم.

وی با بیان اینکه هر انسانی بر اساس آزمایشی که می‌شود، نمره می‌گیرد؛ تمام امت‌ها و حتی پیامبران نیز مورد آزمایش قرار گرفتند، گفت: هر چند فتنه‌های آخرالزمان سخت است اما می‌ارزد چرا که پشت این فتنه‌ها، ظهور حضرت مهدی(عج) است.

امام جمعه بیرجند افزود: دشمنان امروز احساس می‌کنند که چه از لحاظ نظری و چه در میدان عملی شکست خورده هستند و روزی نیز صدای شکسته شدن استخوان‌های آن‌ها به گوش خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مکتب‌های شرقی و غربی به بن بست رسیدند و تنها مکتبی که جوابگو است، مکتب اسلام است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهد اسلامی را به جهانیان معرفی کنند که با گروه‌های تروریستی مساوی باشد.

وی با بیان اینکه آن‌ها افکار عمومی را آلوده می‌کنند تا کسی به سمت اسلام گرایش پیدا نکند و مانع گرایش انسان‌ها به سمت اسلام شوند، ادامه داد: برخی‌ها در داخل کشور نیز به نحوی وابسته به اندیشه‌های غربی هستند و انواع و اقسام مشکلات را به وجود می‌آورند تا بگویند اسلام و انقلاب موفق نبوده است همانطور که دشمن در سطح جهان انواع حیله و مکرها را انجام می‌دهند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: انقلاب ما اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر بنابراین اسلام همان اسلام ابوذر، اسلام مالک اشتر و اسلام مقداد است نه اسلام ابوسفیان، اسلام معاویه و اسلام یزید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه وحشی‌گری‌هایی که دشمنان به اسم اسلام انجام می‌دهند ربطی به اسلام ندارد، اظهار کرد: اسلام آن چیزی را می‌پذیرد که برخاسته از قرآن، احادیث و روایت ‌اهل بیت(ع) باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها به اسم اسلام و انقلاب، بازی می‌کنند و وعده‌های دروغ می‌دهند، افزود: دزدی‌ها و خیانت‌ها به اسلام ربطی ندارد و مردم با این بازی‌ها فریب نمی‌خورند.

امام جمعه بیرجند گفت: این مشکلات در کشور به دلیل عدل است که به وجود آمده یا به دلیل قانون شکنی؟ مگر کسی با پیاده شدن عدل دچار مشکل می‌شود؛ بسیاری از مشکلات به دلیل قانون شکنی است./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات