۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۸۷۱۶۰
امام جمعه فاروج:

نمایندگان مجلس مدرس‌وار برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام بردارند

امام جمعه فاروج گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به تأسی از شهید مدرس ضمن شناخت برنامه‌های دشمن، در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام بردارند.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، شامگاه امروز در نشست با مسؤولان این شهرستان، با گرامیداشت دهم آذر، سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: باید نمایندگان ملت همچون شهید مدرس با بصیرت و شناخت برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام بردارند.

وی اضافه کرد: هر نماینده در برابر تمام ملت مسؤول بوده و مردم نیز باید نماینده‌هایی را انتخاب کنند که ویژگی‌های مورد نظر جامعه اسلامی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام قلی زاده تأکید کرد: نمایندگان مجلس هم باید با الگو گیری از شهید مدرس با استکبار جهانی مبارزه کرده و اسلام را تقویت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی فاروج با اشاره به نقش شهید مدرس در طول دوران فعالیت خود افزود: روحیه و صدای مدرس صدای اسلام و مردم بود، نطق‌های آتشین او در مجلس دفاع برای استقلال ایران بود و سیاست ضد استبدادی و ضد استعماری بود چه در دوره قاجار و چه در دوره پهلوی.

وی همچنین با اشاره به زمان تصویب قانون اساسی گفت: در خرداد 58 قانون اساسی تدوین شد اما امام (ره) تنها به این راضی نشد و فرمودند: که این قانون به رأی مردم هم گذاشته شود، پس بنابراین در 12 آذرماه به رأی گذشته شد و مردم هم رأی موافق دادند.

حجت‌الاسلام قلی زاده افزود: یکی از بزرگ‌ترین ثمرات انقلاب همین نقش مردم بود، چون انقلاب مال مردم است و باید با نقش‌آفرینی مداوم مردم تداوم یافته و روزبه‌روز تقویت شود.

امام جمعه فاروج در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین نظریه مقاومت و دستاوردهای آن پرداخت که از سوی مقام معظم رهبری در دیدار مسؤولان نظام و مهمانان اجلاس وحدت اسلامی به آن اشاره شده بود.

وی افزود: از نگاه رهبری ثمره مقاومت، دستیابی به پیروزی، اقتدار و پیشرفت است، ازاین‌رو باید این ایستادگی در برابر دشمنان و مقاومت در عرصه اقتصادی مورد توجه همه مردم و مسؤولان باشد./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات