۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۸۷۲۲۰
حجت الاسلام غلامی مطرح کرد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد دستاوردهای انقلاب در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خواهران مبلغ، هیأت های مذهبی، تشکل های دینی و ائمه جماعات خبر داد و گفت: این کارگاه ها با رویکرد بیان دستاوردها، موفقیت ها و اهداف انقلاب تا دهه فجر برگزار می شود.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد و بیان داشت: این کارگاه ها با هدف بیان موفقیت ها، دستاوردهای انقلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه های آموزشی تا دهه فجر افزود: کارگاه های آموزشی برای خواهران مبلغ براساس سطح بندی مداحان خواهر برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی و اطلاعات عمومی مداحان خواهر در سه دوره برگزار می شود، عنوان کرد: رویکرد این کارگاه ها بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نهادینه سازی ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی برای ستایشگران در همه شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: کارگاه های آموزشی و فرهنگی ویژه هیأت های مذهبی، انجمن های اسلامی، تشکل های دینی، ائمه جماعات، رابطین فرهنگی و در مدارس صدرا نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش تبلیغی و فعالیت های گروه های ذکر شده در جامعه عنوان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی فرصتی مناسب برای بیان شیوه های نوین تبلیغی و ارائه راهکارهای موفق در تبیین و ترویج اهداف انقلاب و بیان دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام غلامی رویکرد اصلی برگزاری کارگاه های آموزشی را در مناطق محروم و روستاها عنوان کرد و اظهار داشت: هدف ارتقای سطح فرهنگی و علمی و تبیین و ترویج ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است./9451//۶۰۲/خ

     

ارسال نظرات