۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۸۷۳۲۴
نماینده مجلس:

دولت همانطور که حرف می‌‌زند، عمل هم کند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید دولت همانطور که حرف می‌‌زند، عمل هم کند، گفت: ما همواره به عنوان نماینده مردم تلاش کردیم که حق مردم ضایع نشود و به دنبال حق آن‌ها بودیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ولی عصر(عج) بیرجند اظهار داشت: ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی به استقلال رسید و امروز هر ملتی که استقلال داشته باشد هیچ کشوری نمی‌تواند به آن زور بگوید.

وی با بیان اینکه داشتن این استقلال برای کشور یک نعمت بزرگی است، گفت: برای استقلال، عزت و شرف خود هزینه‌های بسیاری دادیم و اگر این استقلال امروز نداشتیم باید مستکبران را در جامعه می‌دیدیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: روباه پیر انگلیس در جنگ جهانی اول بیش از نصف جمعیت آن زمان ایران اسلامی را از گرسنگی کشتند اما امروز همین دشمنان جرأت انجام هیچ حرکتی ندارند چرا که به قدرت ایران پی بردند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان صورت گرفت و بیمارستان‌های رازی و حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند با تجهیزات استاندارد و کامل احداث شده که این ارزشمند بوده است.

وی با تمجید از عملکرد رییس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور، ادامه داد: مرحوم نوربخش برای این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان تلاش و اقدامات زیادی کرد و این نشان می‌دهد ما هنوز مسؤولان خوب کم نداریم و قدر آن‌ها را بعد از اینکه از بین ما رفتند بیشتر می‌دانیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز درمانی شمال شهر بیرجند نیز احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین اتصال بیرجند به خط ریل سراسری از سمت گناباد کلنگ‌زنی شده اما از سمت بیرجند هیچ اقدامی از دولت انجام نشده است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید دولت همانطور که حرف می‌‌زند، عمل هم کند، اظهار کرد: ما همواره به عنوان نماینده مردم تلاش کردیم که حق مردم ضایع نشود و به دنبال حق آن‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، افزود: امروز افزایش تورم به دلیل تحریم‌ها و بی تدبیری دولت بوده است که امیدواریم رشد تورم در آینده کاهش پیدا کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار مشاور کردن سیف ریس سابق بانک مرکزی از سوی رییس جمهور را نداشتیم، گفت: رییس سابق بانک مرکزی باید برکنار می‌شد چرا که بخشی از تورم امروز در بازار به دلیل بی تدبیری‌های بانک مرکزی است./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات