۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۸۹۱۷۸
رییس جنبش بیداری امت المصطفی پاکستان :

تکفیرعامل تخریب وجه اسلام و ترویج تروریسم در جهان است

یکی از روحانیون برجسته پاکستان گفت: جنرال ضیاء الحق گروه ھای تروریستی را تربیت کرد، برای آنان اسلحه و امکانات فراھم کرد، در سراسر کشور دفاتر تاسیس کرد به این صورت یک گروه تروریست مجھز ھم در داخل کشور و ھم سطح جھانی بنا نھاد.
حجت الاسلام سید جواد نقوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد نقوی رییس جنبش بیداری امت المصطفی، در مراسمی که در مسجد بیت العتیق جامعه العروة الوثقی شھر لاھور برگزار شد، امت اسلامی را برای اتحاد اسلامی فراخواند و گفت: با خونه نشینی، اتحاد اسلامی به دست نخواھد آمد.

وی با بیان این که تروریسم وجه اسلام را در نگاه جھانیان تخریب کرد ابراز داشت: تکفیریھا عوامل اصلی ترویج تروریسم در جھان اند، یعنی مسلمانانی که ھمانند تکفیری باندیشند وعمل نکنند کافر اند .

رییس جنبش بیداری امت المصطفی عامل دوم عملیات تروریستی در خاک پاکستان عوامل نفوذی در ادارات دولتی و حمایت و سرپرستی آنان از گروه ھای تروریستی است تاکید کرد: شیعه ھمواره بصورت مسالمت آمیز در پاکستان زندگی کرده و در آئنده ھم از خاک پاکستان دفاع خواھد کرد.

وی زمان پیدایش تروریسم در کشور را دولت جنرال ضیاء الحق دانست و بیان داشت: جنرال ضیاء الحق شخصا گروه ھای تروریستی را تربیت کرد، برای آنان اسلحه و امکانات فراھم کرد، در سراسر کشور دفاتر تاسیس کرد به این صورت یک گروه تروریست مجھز ھم در داخل کشور و ھم سطح جھانی بنا نھاد. /988/

اشھد نقوی
ارسال نظرات