۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۴۸۱
آیت الله جنتی:

نمایندگان به جای ورود به حاشیه برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کنند

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر ضرورت توجه نمایندگان مجلس به شأن و جایگاه خود گفت: شایسته نماینده مردم نیست كه در مجلس كه محل قانونگذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشكلات كشور است، به امور دیگر بپردازد.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز شورای نگهبان با برشمردن برخی شرارت‌های استكبار به‌ویژه آمریكا، اسرائیل و آل‌سعود گفت: علت نابسمانی اوضاع كشور باید بررسی شود تا صلاح بر فساد در همه زمینه‌ها غلبه پیدا كند كه متأسفانه الان وضعیت مطلوب نیست.

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از تلاش‌های نیروهای انقلابی در همه دستگاه‌ها اضافه كرد: اگر با این همه مشكلات و مسائل گوناگون غم‌انگیز در كشور، نظام هنوز پابرجا و استوار است مرهون خون پاك شهدا و تلاش این عزیزان انقلابی است.

آیت‌الله جنتی با تأكید بر افزایش تولید در كشور تصریح كرد: با وجود اینكه همه اذعان دارند برای گذر از شرایط كنونی باید تولید را رونق داد، اما آیا دولت توانسته شرایط را گونه‌ای فراهم كند كه سرمایه‌گذار بتواند با اطمینان امور تولید خود را به انجام برساند، كه متأسفانه با توجه به اخبار رسیده، موانع زیادی در زمینه تولید هست كه دولت باید جداً و مؤكداً برای رفع آنها همت كند.

دبیر شورای نگهبان بر ضرورت توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شأن و جایگاه خود و همچنین رسالتی كه بر عهده ایشان است، تأكید كرد و گفت: شایسته نماینده مردم نیست كه در مجلس كه محل قانونگذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشكلات كشور است، به امور دیگر بپردازد.

ارسال نظرات