۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۷۴۷
امام جمعه کرمان:

دشمنان به دنبال فتنه اقتصادی در کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که نخستین نقشه استکبار جهانی، هدف گرفتن اقتصاد ایران است، گفت: دشمنان با هدف گرفتن معیشت مردم، به دنبال فتنه جدیدی علیه ملت ایران هستند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی‌(ع)، اظهار کرد: تقوا بهترین کلید برای درهای بسته است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه دنیا با تمام جذابیت هایش انسان را در خود حبس کرده است، افزود: دنیا پرستی انسان را از خدا دور می کند و انسانی می تواند از دنیاپرستی دور باشد که اهل تقوا باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حرص و قبضه کردن دنیا برای انسان شیرین است، تاکید کرد: تمام اختلافات مردم در دلبستگی به دنیا است که انسان زمانی دلبسته به دنیا شد، هرکاری برای برتر بودن خود از دیگری انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انسان برای آبادانی دنیای خود تمام تلاش های خود را انجام داده است، اظهار کرد: انسان هایی که از مرگ می ترسند با رفتارهای ناشایست آخرت خود را ویران می کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و هشدارهای ایشان برای سال ۹۸، گفت: نقشه دشمن علیه ملت ایران جدی است و دشمنان به صورت مرئی و نامرئی حمله می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که نخستین نقشه استکبار جهانی هدف گرفتن اقتصاد ایران است، تاکید کرد: دشمنان با هدف گرفتن معیشت مردم، به دنبال فتنه جدیدی علیه ملت ایران هستند.

امام جمعه کرمان با توجه به این که دومین حمله دشمن هدف گرفتن روحیه مردم است، بیان کرد: شکستن روحیه و بدبین کردن مردم به نظام یکی از دام های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر این که سومین حمله دشمن هدف گرفتن قدرت هسته ای ایران است، تصریح کرد: دشمن با برجامی که در طولانی ترین جلسه ها بود، مانع پیشرفت قدرت هسته ای کشور شد.

وی اظهار داشت: نفوذ ایران در منطقه نشانه قدرت و اقتدار ایران اسلامی و ترس دشمنان است و دشمنان قسم خورده ملت ایران، می خواهند که کشور را به آشوب بکشانند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) در پایان گفت: انسانهایی که بصیرت و حوصله در کارهای خود داشته باشند، نقش موثری در به ثمر رسیدن اهداف جمهوری اسلامی ایران دارند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات