۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۹۰۲۹۴
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت تقویت بصیرت دینی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی

ضرورت تقویت بصیرت دینی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران، یکی از رسالت های این سازمان در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری را تقویت بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده های ناجا دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام رضایی، مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران امروز در دیدار کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی شرکت کننده در ششمین دوره بصیرت دینی و انقلاب یکی از رسالت‌های این سازمان در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری را تقویت بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده‌های ناجا دانست و گفت: در همین راستا برگزاری دوره‌های بصیرت دینی و انقلابی در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی با بیان این که در حال حاضر ششمین دوره نشست‌های بصیرت دینی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی مازندران در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در مازندران با حدود هزار و ۳۳۰ نفر در این کلاس‌های بصیرتی شرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که امسال و دوره ششم حدود ۶۰۰ نفر در این کلاس‌های بصیرتی شرکت کرده اند، بیان داشت: در دوره بعدی که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد ۵۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل ناجا به همراه خانواده‌های آن‌ها در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

وی با تأکید براین که نظارت بر موازین شرعی در همه فرآینده‌های و روش‌های عملی نیروی انتظامی امری ضروری و جزء مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: ضرورت آشنایی پلیس در برخورد حکیمانه با مردم نیز همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی در معرض انواع آسیب‌ها و خطرات قرار دارند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت دینی و انقلابی برای جلوگیری از این آسیب‌های احتمالی امری ضروری است.

وی با بیان این که در این دوره‌های بصیرتی از توان و ظرفیت اساتید و شخصیت‌های مجربی استفاده شده است، تصریح کرد: بهره مندی از نکات و نصایح اخلاقی علمای بزرگ حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مهم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است.

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره‌ای از درس خارج رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور حضرت آیت الله نظری اشاره کرد و گفت: وقتی آیت الله نظری نظری وارد کلاس درس خارج حضرت آقا شدند وسط درس بود آقا فرمودند حاج آقای نظری تشریف بیایید بالا و بعد از پایان درس نیز مقام معظم رهبری با سرعت نزد آیت الله نظری رفتند و مشخص شد که مقام معظم رهبری نظر ویژه‌ای به ایشان دارند./۹۵۰/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات