۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۹۰۳۲۹
جانشین دبیر کمیته شنبه‌های انقلاب:

سی و ششمین جلسه از سلسله نشست‌های "شنبه‌های انقلاب" برگزار می‌شود

سی و ششمین جلسه از سلسله نشست‌های
جانشین دبیر کمیته شنبه‌های انقلاب از برگزاری سی و ششمین جلسه از سلسله نشست‌های "شنبه‌های انقلاب" با موضوع ادیان و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای اقلیت‌های دینی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در راستای سلسله نشست‌های "شنبه‌های انقلاب" که به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشته می‌پردازد، نشست هم فکری و هم افزایی با شرکت رسانه‌های و خبر گزاری‌ها در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شد.

در این دیدار علی جعفری، جانشین دبیر کمیته شنبه‌های انقلاب به شکل گیری این سلسله نشست‌ها در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در شناساندن ثمرات انقلاب به مردم، خصوصا نسل جوان که بی اطلاع یا کم اطلاع از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی اند و مورد هجوم اطلاعات غلط و نادرست و سیاه نمایی‌های رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب هستند پرداخت.

وی با بیان اینکه این سلسله نشست‌ها از اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده از برگزاری سی و ششمین جلسه از سلسله نشست‌های "شنبه‌های انقلاب" با موضوع ادیان و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای اقلیت‌های دینی خبر داد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های نشست آتی و میهمانان ویژه این مراسم پرداخته و افزود: سی و ششمین نشست شنبه‌های انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نواب، ریاست محترم دانشگاه ادیان و مذاهب قم؛ احمد رضا مفتاح، عضو هیات علمی دانشگاه ادیان و مذاهب؛ مارنرسای بنیامین، اسقف اعظم کلیسای شرق آشور؛ همایون سامه یح، رییس انجمن کلیمیان تهران؛ سیامک مره صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی؛ موبد پدرام سروش پور، عضو انجمن زرتشتیان تهران و خانم شهزادی، عضو سازمان زنان زرتشتی تهران، هفته آینده مورخ ۱/۱۰/۹۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در محل تالار ایوان شمس واقع درتهران_میدان فاطمی_بزرگراه شهید گمنام_ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد در پایان نشست سی و ششم قرار است از خانواده شهدای اقلیت، هشت سال دفاع مقدس نیز قدر دانی شود./۹۶۹/پ202/ب1
ارسال نظرات