۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۴۲۰
به همت موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی؛

مراسم تجلیل از طلاب برتر برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از طلاب برتر برگزار می‌شود
مراسم تجلیل از طلاب برتر سطح ۳ و ۴ موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(ص) با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از نشریه آموزشی موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با تجلیل از طلاب برتر سطح ۳ و ۴ همراه خواهد بود، مدیران و معاونان پژوهشی مدارس علمیه تخصصی خواهران استان تهران نیز حضور خواهند داشت و که به بحث و تبادل نظر با طلاب خواهند پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین قاسمیان، کارشناس پژوهشی کتب درسی حوزه‌های علمیه خواهران و حوریه روشنی دوست، معاون پژوهش موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی (ص) اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم نیز ارائه گزارش کار به مدیریت جدید استان و پخش کلیپی از اقدامات و برنامه‌های موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی (ص) خواهد بود.

این مراسم فردا، چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۲ در سالن آمفی تئاتر موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی (ص) برگزار می شود./۹۶۹/ت303/ب1
ارسال نظرات