۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۰۶۶۷
10 دی ماه صورت می گیرد؛

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی طرح بشارت 1452

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی طرح بشارت 1452
رییس بنیاد مسابقات قرآن کشور گفت: ثبت نام در طرح بشارت 1452 از 10 دی ماه در کشور آغاز و مسابقات نیمه اول اسفندماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی مقنی، رییس بنیاد مسابقات قرآن کشور ظهر امروز در همایش توجیهی طرح بشارت 1452 در خراسان جنوبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 90 در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن توصیه و تاکید کردند.

وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با قرآن فعالیت کردند اما این اقدامات به صورت جزیره‌ای بوده است.

رییس بنیاد مسابقات قرآن کشور افزود: شورای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور شکل گرفته و بر اساس این شورا، برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح بشارت 1452 با محوریت 30 جز قرآن انجام شده است.

حجت الاسلام مقنی با بیان اینکه طرح بشارت 1452 با شعار و پویش «آسونه_توهم_ می‌تونی» است، تصریح کرد: همچنین برای مسابقات نیز اپلیکیشن به نام بشارت طراحی شده که تمام اقدامات مرتبط با مسابقات را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای حفظ جزء 30 قرآن چند موشن گرافی طراحی شده است، ادامه داد: این موشن‌گرافی‌‌ها می‌تواند برای گروه سنی مختلف به ویژه کودکان مفید باشد.

رییس بنیاد مسابقات قرآن کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام در طرح بشارت 1452 از 10 دی ماه در کشور آغاز می‌شود و مسابقات نیمه اول اسفندماه امسال برگزار خواهد شد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات