۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۰۷۱۶
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

رویش های انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا هستند

رویش های انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا هستند
معاون تهذیب حوزه های علمیه رویش های انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و گفت: از جوشش خون شهدا لاله هایی همچون مرحوم ساجدی ها رشد می کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه پنج شنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت هنرمند جهادگر مرحوم سید محمد ساجدی که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، با بیان این که مرحوم ساجدی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی بود، گفت: ایشان مظهر یک جوان مؤمن بسیجی بود که در همه حال در هر شهر و روستایی در خط مقدم فرهنگی قرار داشت و با همه وجود تلاش می‌کرد.

وی با بیان این که عشق اهل بیت (ع) در قلب مرحوم ساجدی تجلی کرده بود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه وجود این چنین جوانان انقلابی و جهادگری فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۰ سال آینده را نخواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به این که سردار سلیمانی گفتساجدی‌ها توانستند عراق و سوریه را از داعشی‌ها پاکسازی کنند، بیان کرد: روحیه شهدایی و انقلابی گری امروز در یمن بروز و ظهور پیدا کرده و سبب شده تا جوانان در مقابل ظلم و استکبار قد علم کنند؛ امروز این جوانان مؤمن، شجاع و انقلابی هستند که حماسه آفرینی می‌کنند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به فراگیر شدن روحیه انقلابی در منطقه عنوان کرد: امروز دشمن با همه توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، اما نتوانسته است حتی یک قدم جوانان انقلابی یمنی را به عقب نشینی وادار کند.

وی با بیان این که مرحوم ساجدی، شهید باقری زمان است، افزود: شهید باقری همان کسی است که با استعداد بی نظیری که داشت نقشه آزادی خرمشهر را کشید و با همه توان آن را اجرا کرد؛ مرحوم ساجدی فردی شجاع، با اخلاص و توانمند بود که در همه عرصه‌ها اعم از بنایی، جوشکاری، هنری، نقاشی و مواردی از این دست فعالیت می‌کرد و با این همه توانایی در اوج تواضع قرار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی رویش‌های انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و ابراز کرد: این خون‌های پاک بر زمین جاری می‌شود، می‌جوشد و از جوشش آن‌ها لاله‌هایی همچون سید محمد ساجدی رشد می‌کنند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به این که سعادت ابدی نصیب کسانی می‌شود که هیچگاه به دنبال شهرت طلبی و فساد نباشند، خاطرنشان کرد: مرحوم ساجدی همواره تلاش می‌کرد تا گمنام باقی بماند و همیشه کار‌های خود را برای رضای خداوند انجام می‌داد.
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
 
/۸۴۱/پ202/ج
ارسال نظرات