۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۵۹۰۸۵۱
مسؤول بنیاد مهدی موعود خراسان شمالی خبر داد؛

تربیت مربی ویژه مهدویت در خراسان شمالی

تربیت مربی ویژه مهدویت در خراسان شمالی
عصمتی گفت: امسال تعداد 35 نفر از اساتیدی که در حوزه مهدویت مشغول به فعالیت بودند، به کارگاه‌های آموزش تخصصی به مشهد و قم اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، شیرالله عصمتی، مسؤول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان خراسان شمالی، عصر امروز در نشست بنیاد مهدویت استان، اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته، دوره‌های آموزش مهدویت، در سطح مدارس استان ویژه همه مقاطع و سنین در حال برگزاری است.

وی افزود: اساتید این دوره‌ها از مجرب‌ترین اساتید حوزه و دانشگاه هستند و با حضور در مدارس در موضوع‌های مختلف مهدویت، دانش آموزان را آموزش می‌دهند.

عصمتی ادامه داد: در شهرستان‌های مختلف استان خراسان شمالی که مربی توانمند در حوزه مهدویت وجود دارد، این مربیان به مدت 20 ساعت در مدارس حضور می‌یابند و کلاس‌های مهدویت را برگزار می‌کنند.

وی افزود: طبق توافقی که با اداره کل تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته، دو واحد درسی در دوره‌های آموزشی مداحان و شاعران آیینی در نظر گرفته شده است.

مسؤول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در نظر گرفته شده تا افزون بر آموزش‌های مختلف، در حوزه مهدویت هم آموزش می‌بینند تا در این حوزه بتوانند دانش آموزان را آموزش دهند.

وی افزود: امسال تعداد 35 نفر از اساتیدی که در حوزه مهدویت مشغول به فعالیت بودند، به کارگاه‌های آموزش تخصصی به مشهد و قم اعزام شده‌اند تا با آمادگی بیشتر بتوانند به فعالیت‌های خود در استان ادامه دهند.

عصمتی اضافه کرد: در حال حاضر مسابقه کتاب‌خوانی کشوری یازدهمین نور به‌صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری بوده و کارکنان دولتی که در این مسابقه شرکت کنند، مدت 20 ساعت کلاس ضمن خدمت برای آن‌ها لحاظ خواهد شد.

مسؤول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی در پایان افزود: ما به دنبال آموزش بیشتر اساتید استان هستیم تا در آینده بتوانیم از توانمندی‌های نیروهای داخلی در کارگاه‌های آموزشی استفاده کنیم./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات