۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۱۱۴۸
معاون سیاسی قرارگاه شمال شرق کشور:

9 دی به سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب و نظام تبدیل شد

9 دی به سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب و نظام تبدیل شد
عفت پناه گفت: ملت ایران دوشادوش یکدیگر در نهم دی سال 88 حماسه‌ای خلق کردند که این حماسه خود به سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب و نظام تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سرهنگ حسین عفت پناه، معاون سیاسی عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش، امروز در نشست با طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد که به مناسبت یوم‌الله 9 دی و روز بصیرت برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران دوشادوش یکدیگر در نهم دی سال 88 حماسه‌ای خلق کردند که این حماسه خود به سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب و نظام تبدیل شد.

وی افزود: نهم دی روزی است که جامعه‌ای آسیب‌دیده از فتنه‌ای پیچیده و بزرگ با تأسی به داشته‌های هویتی خود و توسل به اهل‌بیت و روح بلند سیدالشهدا (ع) حماسه عظیمی را خلق و فتنه پیچیده و چندلایه و برنامه‌ریزی‌شده دشمن را کور کرد.

عفت پناه خاطرنشان کرد: انتخابات 88 انتخابات باشکوهی بود که در آن میانگین مشارکت ایرانیان خیلی بیشتر از میانگین دنیا بود و 85 درصد واجدان شرایط در آن شرکت کردند؛ اما متأسفانه فتنه گران و فریب‌خوردگان این فرصت بزرگ را به یک تهدید بزرگ تبدیل کردند.

وی ادامه داد: شرایط به‌گونه‌ای بود که کشور هشت ماه درگیر فتنه و آشوب بود و در همه حوزه‌ها آسیب دید ازجمله در حوزه اقتصادی که بسیار متضرر شد و ضریب ریسک سرمایه‌گذاری در ایران بالا رفت.

عفت پناه اضافه کرد: در حوزه سیاسی هم بعضی اقدامات در فتنه سال 88 باعث وهن جمهوری اسلامی شد و حتی برخی به خود جسارت دادند که در حوزه اعتقادی به ساحت نورانی اهل‌بیت و مکتب عاشورا جسارت‌هایی کنند؛ اما وقتی به اینجا رسید کارد به استخوان مردم رسید و به صحنه آمدند.

وی تصریح کرد: ملت هوشیار و بصیر ما با روح جمعی خود پیرامون آرمان مشترکی گرد هم آمده و اتفاق بزرگ و حماسه نهم دی را شکل دادند.

عفت پناه گفت: حماسه 9 دی حول یک آرمان مشترک روی داد که این آرمان الآن خود را در مراسم و همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که ادامه حماسه 9 دی را در اربعین می‌بینیم که در آن 20 میلیون نفر حول یک آرمان مشترک گرد هم می‌آیند.

معاون سیاسی عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: ایران در نهم دی به این جمع‌بندی رسید که دشمن وقیحانه به خود جسارت داده که مبانی هویتی ما را هدف قرار دهد؛ به همین دلیل با تمام توان وارد عرصه شد و بساط دشمنان و بدخواهان را در هم پیچیدند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات