۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۹۱۵۵۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

ملت ایران در ۹ دی امسال دشمن را مأیوس خواهد کرد

ملت ایران در ۹ دی امسال دشمن را مأیوس خواهد کرد
حجت الاسلام حسینی گفت: همانگونه که ملت ایران در ۹ دی با حضور خود در صحنه حماسه دیگری را رقم زد در ۹ دی امسال نیز دشمن را مأیوس خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی صبح امروز در مراسم یوم الله ۹ دی در کاشان فتنه ۸۸ را نشانه بی بصیرتی خواص دانست و گفت: برخی از خواص به دلیل نداشتن بصیرت با جریان فتنه همراه شدند و هنوز هم در این راه ثابت قدم هستند.

وی افزود: استکبار جهانی از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است و در این راه ملت ایران در دفاع مقدس با دست خالی و در مقابل ماشین جنگی صدام که از حمایت همه دنیا برخوردار بود جانانه ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان حماسه ۹ دی ملت ایران را که طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید نشانه بصیرت و حضور به موقع در صحنه دانست و عنوان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی ماه مشت محکمی بر دهان فتنه گر و استکبار جهانی زد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران در ۹ دی با حضور به موقع خود در صحنه فتنه را در نطفه خفه کردند، گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی مردمی است و مردم نیز برای حفظ و پاسداری از آن اجازه دخالت هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: همانگونه که ملت ایران در ۹ دی با حضور خود در صحنه حماسه دیگری را رقم زد و اقتدار ملت ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده شد در ۹ دی امسال نیز با حضور خود در صحنه دشمن را مأیوس خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی از مردم به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی ایران نام برد و عنوان کرد: دشمن با شناخت از مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی است بتواند به اهداف خود برسد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور را از توطئه‌های جدید برای ایجاد نارضایتی، اختلاف و ایجاد شکاف بین مردم و ولایت و نظام برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و اظهار داشت: دشمن بعد از شکست در فتنه ۸۸ امروز از راه مشکلات اقتصادی وارد شده است./۱۳۰۷/پ310/ب1
ارسال نظرات